蓝莲花的呼吸

Desire natural life...

© 蓝莲花的呼吸 | Powered by LOFTER

Flightline - Rue Royale

小豆之家:

And in a moment and in one instant
在某个时间,在某个瞬间,
I throw the whole of it away
我丢掉所有的一切,
And in a moment and in one instant
在某个时间,在某个瞬间,
I throw the whole of it away
我丢掉所有的一切,
And you could not imagine all the damage
你不能想象这样的伤害,
I would do if there were more time.
如果再多点时间我会这样做的,

Because the rubble left behind me
碎石堆在我面前,
Is only guilty of being in my flight line
有罪仅仅是因为挡住了我的摄影航线,
And in the morning and when I'm waking
清晨醒来时,
I try to start a brand new day
我尝试着铭记这新的一天,
and in the morning and when I'm waking
清晨醒来时,
I try to start a brand new day
我尝试着铭记这新的一天,
And even I could not imagine
甚至无法想象,
all the innocent that I would take down
我将会失去所有的纯真,
because the rubble left behind me
碎石堆在我面前,
Is only guilty of being in my flight line
有罪仅仅是因为挡住了我的摄影航线,
And after moving and in my leaving
被移动之后,在我离开之后,
I feel the pain of my mistake
我感受到了这种错误造成的伤痛,
And after moving and in my leaving
被移动之后,在我离开之后,
I feel the pain of my mistake
我感受到了这种错误造成的伤痛,
And we were beautiful together
那时我们在一起一样美丽,
Until selfishly I tore it all down
直到我自私地毁掉一切,
Because the rubble left behind me
碎石堆在我面前,
Is only guilty of being in my flight line
有罪仅仅是因为挡住了我的摄影航线,

小豆之家敬上!

评论
热度(72)